I huvudet på Aponi

Direktlänk till inlägg 2 september 2014

Andra september

Av Marie - 2 september 2014 23:21

Jag har nästan målat klart en sida på förådet idag, sen tog all energi slut. Att måla med en pensel med torkad färg i - är inte det lättaste sen gick jag även och trodde att jag skulle få en ny pensel, men det hände ju aldrig. Det letade aldrig efter en ny. Så nu tänker jag mig att jag kanske inte tänker måla någon mer sida innan det har trollats fram en ny oanvänd pensel som går att måla med, så kanske förådet blir klar någon gång i år. Jag hoppas på att jag ska hitta mod att göra en sak som jag aldrig tidigare gjort förut, och jag hoppas att jag ska få en del av det inom en snar framtid så att det ännu finns en möjlighet att göra det som jag aldrig tidigare gjort. Det skulle betyda en del tror jag att genomföra det. Får se bara om jag vågar beställa det först, då är en del avklarat i alla fall. Annars så försöker jag läsa ut Eldvittnet så att man kan gå vidare med en ny bok, men det går lite trögt att läsa 3 böcker samtidigt så just nu läser jag bara 1. Så jag ska försöka läsa klart boken innan helgen, så att jag kan ta och välja en ny bok. Vilken vet jag inte riktigt och sedan skulle jag vilja spela lite mer watch dogs, jag spelade klart en del uppdrag innan jag stängde av för att jag inte orkade börja om igen.

Sen ser det ut som att jag ska ta och titta efter spelet i butik sims 4 jag har ännu inte klickat hem. Får se om det fortfarande finns kvar något ex när jag kommer förbi butiken??

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 22 mars 2015 23:15

Det går mycket lättare att blogga på den nya portalen, inläggen sparas automatiskt. Så en del problem som jag tidigare haft med att allt förvinner efter att min uppkoppling blir svajig, är nu mera ett minne blott och jag tycker att det är så skönt. S...

Av Marie - 7 februari 2015 23:17

Sitter och fundera på om jag ska beställa hem lite musik? Har en rabattkod som går ut i dagarna och jag minns att jag pratade om runt jul att köpa hem lite mer musik. Jag älskar musik, synd bara att det inte släpps så pass ofta som jag skulle vilja b...

Av Marie - 6 februari 2015 21:49

Var i behov av lite essiebutton humor, och så fick jag det idag. Det är nästan som man blivit beroende.     Får läsa lite mer på ...

Av Marie - 3 februari 2015 22:36

Sitter och tittar på några serier, försöker varva ner. Får se om jag lyckas eller om det istället blir tvärt om. Annars har jag läst lite ur boken idag innan jag försökte låna om den och den fick samma utgångsdatum som den jag redan hade och nu går i...

Av Marie - 2 februari 2015 23:08


  Jag blev positivt överraskad av att dessa låg i min brevlåda idag, trodde att det skulle ta längre tid. Men jag blev glad när jag såg att paket hade kommit. Kan knappt vänta tills jag kommer att använda dem. Det ser så enkla och små ut, precis v...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards