I huvudet på Aponi

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2014

Yay, vad kul

Av Marie - 20 oktober 2014 23:24

Det har blivit lite läsning av idag, men inte lika mycket som igår så jag har tagit tillfället i akt att ladda den medan jag gör annat så att jag kan läsa ostört sen eller i alla fall ostörd från att behöva ladda den lite senare imorgon. Men nu ikväll fick jag syn på att ikea har uppdaterats, äntligen kan man titta på julsortimentet. Jag kan knappt vänta och se vad som är nytt för i år, och vad jag själv skulle vilja - om det nu finns något??

Får se om jag hittar något, för jag har ännu inte kollat vad det har för något - förutom textilavdelningen och där gillade jag en bordslöpare som jag tänker ha under tv:n. Sen får jag se, jag funderar ju på att plocka upp en julklapp därifrån också. Men nu ska jag se på någon bra serie, innan det är dags att läsa lite mer...

 
 
Oslofru

Oslofru

21 oktober 2014 15:31

I know, superkul med Ikea, ska dit på torsdag och kolla på allt fint pynt :)

http://www.oslofru.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 22 mars 2015 23:15

Det går mycket lättare att blogga på den nya portalen, inläggen sparas automatiskt. Så en del problem som jag tidigare haft med att allt förvinner efter att min uppkoppling blir svajig, är nu mera ett minne blott och jag tycker att det är så skönt. S...

Av Marie - 7 februari 2015 23:17

Sitter och fundera på om jag ska beställa hem lite musik? Har en rabattkod som går ut i dagarna och jag minns att jag pratade om runt jul att köpa hem lite mer musik. Jag älskar musik, synd bara att det inte släpps så pass ofta som jag skulle vilja b...

Av Marie - 6 februari 2015 21:49

Var i behov av lite essiebutton humor, och så fick jag det idag. Det är nästan som man blivit beroende.     Får läsa lite mer på ...

Av Marie - 3 februari 2015 22:36

Sitter och tittar på några serier, försöker varva ner. Får se om jag lyckas eller om det istället blir tvärt om. Annars har jag läst lite ur boken idag innan jag försökte låna om den och den fick samma utgångsdatum som den jag redan hade och nu går i...

Av Marie - 2 februari 2015 23:08


  Jag blev positivt överraskad av att dessa låg i min brevlåda idag, trodde att det skulle ta längre tid. Men jag blev glad när jag såg att paket hade kommit. Kan knappt vänta tills jag kommer att använda dem. Det ser så enkla och små ut, precis v...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards