I huvudet på Aponi

Alla inlägg under maj 2008

Av Marie - 19 maj 2008 20:13

Jag tog och åkte bort under några timmar med min mamma, moster och mormor. I år blev det vår andra resa med Cinderella tillsammans. Och var man än gick så kunde man se när de spelade in Färjan.

Men jag syntes aldrig i bild - och det är jag glad för. Men man såg några som drogs iväg till fyllecellen. Men vi det laget hade jag blivit så trött att jag hade dagit mig tillbaka till en av våra hytter. Det skreks en del, de dracks en hel del och halva båten led av bakfylla på väg tillbaks mot Stockholm.

Men jag hade det rätt så roligt, jag var ju nykter och de uppskattades inte av de trötta bakfylla typerna, jag var tydligen för glad. Men när jag inte var med så gick min mamma, moster och mormor vilse på båten, vilket aldrig hände när det var med mig. Tur att det var för trötta vid 8 tiden på morgonen så att de inte gick av i Mariehamn. Och att man inte kan gå på vatten! Annars spang jag runt på båten och samlade ihop kundvagnarna som tillhörde Taxfree, som jag hela tiden snubblade på. Och pga brandrisken och få vagnar i Taxfreen så var jag den som stälde tillbaka vagnarna. Vi var iväg i 22 timmar men jag kom upp i 6 insamlade vagnar under den resan. Och jag tycker om att åka båt, så jag åker gärna ut ett par gånger om året. Dock inte alltid med kryssningar där man spenderar natten på båten.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards