I huvudet på Aponi

Alla inlägg under november 2009

Av Marie - 30 november 2009 22:23

Idag har jag läst en del ur min senaste lånebok, och så har jag tränat lite grann, hade tänk ta och dricka te snart, och passa på och skriva några rader och titta på OC sen, är nu inne på fjärde och sista säsongen, sen får jag se vilket tv-serie som jag här näst tar och ser om igen? Sen hade jag tänk ta och läsa lite en stund innan jag somnar. Imorgan hade jag tänkt ta och lämna och låna om böcker, handla hem lite mat och kanske även ta och passa på att köpa julklappar? Får se vad som mer händer imorgon??

Av Marie - 29 november 2009 23:15

 

579:- PS3

449 :- PC

179:- Blue-ray 249:-

539: Wii

339:- Wii

429:- Xbox 360

379:- PSP


Bilder lånade www.discshop.se


234:- ljudbok

236:- ljudbok

212:- ljudbok

234:- ljudbok

212:- ljudbok

189:- ljudbok


Bilder lånade www.adlibris.se

Av Marie - 29 november 2009 19:39

Idag har jag läst ur boken Sjöjungfrun sjöng sin sång av Val McDernid, boken har även filmatiserats i serien Mord i sinnet. Det är riktigt spännande, fast den här hemsk hur offren blir torterade till döds. Annars sitter jag och funderar på julklappar att köpa i år, jag tror att jag har i alla fall 2 klara, får ta och inhandla dem snart om jag måste åka bort i början på nästa vecka? Jag har nämligen kollat på 2 olika deckare att köpa, det riktigt sköna med ge böcker i julklapp är att de slår in dem i butiken, vilket jag tycker är helt perfekt! Sen sitter jag även och skriver och kollar på OC, min berättelse bara växer och växer och nu ligger den på över 150 sidor, får se vad som händer?? Får se vad som händer imorgon? Men först får jag se om jag gör som förra året, och tipsar om julklappar varje advent fram till jul. Får se vad de ska handla om idag??

Av Marie - 27 november 2009 23:11

Det har fortfarande inte gått in riktigt att man om en vecka kommer sitta inne i hovet igen. Det känns fortfarande långt borta, fast både dagarna rullar på och då kommer allt närmare Sverige. Jag hoppas att det har gått in, innan jag kliver in på hovet, att Bsb är i Sverige.


Annars har jag spenderat dagen med att både träna (trappmaskin) och sen har jag tagit en promenad. Jag känner fortfarande av mitt skavsår, så jag gillar inte att ta promenader just nu. Nu har jag tänkt ta och gå tillbaks till OC igen, och kanske skriva några rader. Får se om jag hinner med att läsa lite också innan jag somnar.

Av Marie - 24 november 2009 21:45

Snart är det advent, och här är det fullrulle när det kommer att julstäda och plocka fram julpyntet. Sen har fått bra lust att åka ner till centrum en sväng, för nu har jag två böcker som ska lämnas in till biblioteket och i värsta fall får jag ta och låna om min sista bok som ska lämnas tillbaka lite efter att bsb har vart här. Det går knappt att fatta att det är så få dagar kvar nu, hur ska man hinna lära sig de nya texterna innan de är dags, och hur kommer man att sitta i hovet, nära eller långt bort från scenen? Hundra frågor men inga bra svar. Annars hade jag tänk ta och köpa lite smycken igen, de är så vackra. Och jag har längtat så länge, sen skulle jag även ta och kolla in lite annat snart, dels till mitt rum men sen är det snart också dags för julklappar. Jag och mina drömma och mål. Kom ut på en promenad idag faktiskt, den första sedan jag fick skoskav. Får se vad jag tar och gör imorgon? Men jag har i alla fall tagit och läst ut Den som vandrar i natten ... i alla fall. Den blev riktigt spännande i slutet, det gick knappt att lägga den ifrån sig, när allt vävs ihop. Ska nog snart börja läsa nästa bok. Men först ska jag titta på lite OC innan jag ska sova.

Av Marie - 23 november 2009 22:53

Jag har sugen på att shoppa, men en så länge skjuter jag upp det till nästa dag, och så har det hållt på nu ett tag. Men ibland har jag bra lust att handla något ting. Tänkte snart ta och åka ner till biblioteket och lämna tillbaka lite böcker, jag har inte så långt kvar nu i Den som vandrar om natten. Får se om jag tar och läser en stund till idag, och om jag sen tar och kollar på något OC avsnitt också. Sen får jag se vad som händer imorgon?

Av Marie - 21 november 2009 23:04

Jag vet inte om det var vädret (soligt idag) eller om helt enkelt kändes som en städdag, för nu är allt klart och det var inte lika tråkigt som det brukar vara, så vädret spelade nog in en del. Efter städning tog jag även en kort promenad, jag har fortfarande ont i ena foten där jag fortfarande har skoskav, huden lossnade tidigare i veckan när jag la om såret. Men sen har jag också läst en hel del, mer än jag hittills har gjort i den här boken. Så det har nästan vart en perfekt dag, om det inte vart för att jag har haft lite små ont i magen lite till och från idag. Men så har jag nästan varje dag, så det är nästan vardagsmat vid det här laget. Men nu tänkte jag ta och kolla på lite OC en stund.

Av Marie - 20 november 2009 23:32

Lagom till Unbreakble var aktuellt så spelade Nick Carter in en film, som inte gick upp på bio eller kom ut på dvd, då hette den Fast Glass. Nu har den dock precis fått premiär i Santa Monica, Kalifonien men då under det nya namnet Kill Speed.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards