I huvudet på Aponi

Alla inlägg under juli 2012

Av Marie - 25 juli 2012 23:47

 

Just nu är det skönare att vara ute, än att vara här. Det var riktigt varmt idag, spenderade en del av den på ikea, en ny byrå - Malm, som har djupare lådor än den jag bött ut den mot. Känns som ett ilandspromlem jag vet, men det är lättare när man når kläderna. Sen en tavla, för jag har tröttnat på Bsb afficherna. Jag gillar fortfarande Bsb, men jag har tröttnat på att de sitter på väggarna (de få som finns kvar). Och så en klädbetjänt som man kan hänga av kläderna på kvällen. Annars har jag läst en del, det finns så mycket att läsa ikapp just nu pga av att jag lånade så många böcker under hela våren och under hösten släpps dem nya. Hur ska man hinna med allt?


Annars har jag skrivit lite på mitt projekt som kanske kommer att bli en färdig bok? Nu under semestertiderna så har jag fått insperation till att skriva lite, och jag hade även tänkt prova att börja föra anteckningar som jag kommer på under dagen, för att sedan föra in dem i datorn. Får se hur det blir av med den saken?? Annars tänkte jag ta och åka och kolla på ett par nya skor inom de närmaste dagarna, man vet ju aldrig när man kan ha användning av ett par sommarskor som är något bredare än de jag har nu. För det är skont med bekväma skor i sommarvärmen.

Av Marie - 25 juli 2012 23:43

Just nu befinner sig Bsb i London, och spelar in nytt matrial till deras kommande album. Dels är jag glad för att Kevin har anslutit till gruppen igen, men jag är också överlycklig till att de befinner sig i studion och spelar in en ny platta. Kan knappt bärga mig till albumet kommer och till den kommande turnén.   

Av Marie - 10 juli 2012 22:53

Igår var det varmt och kvalmigt, då passade jag på att hämta mina nya glasögon. Jobbade lite grann och åkte sedan hem och kollade klart på Grey´s Anatomy 3 säsong. Idag när jag skulle iväg till ögonläkaren var man riktigt blöt innan man hann fram till bussen, passade på att göra andra ärenden också medan man väntade på att tiden skulle gå. Har nu börjat titta på GA 4 säsong, för att fördriva tiden. Det märks inte bara på vädret att det är sommar utan också på att det är rea nästan överallt. På semesten hade jag tänkt läsa böcker ute och börja vänja mig vid mina nya glasögon, sen får jag se vad som händer mer i sommar? Men nu ska jag ta återgå till en nytt avsnitt av GA.

Av Marie - 8 juli 2012 00:18

Det har varit lugnt ett tag, men nu har sommarvärmen anlänt. En tropisk natt, då får det gärna komma lite regn. Sen ska jag försöka läsa ut boken som jag håller på med för tillfället, men jag vet inte om nästa kommer att bli lika bra? Då känns det tryggare att hålla kvar med det man känner till. Fast det är varmt, så skulle jag i alla fall åka utomlands - man kan alltid önska. Men man får se hur det blir med det, än så har min semester inte börjat. Det finns fortfarande en del saker kvar att hinna med innan dess, och jag hoppas att jag hinner med en del av sakerna.


Det har i alla fall varit en innehållsrik vecka. Jag har tex spelat diskgolf på min konsol, det var extra roligt när man slog datorn igen och igen. Får se om jag klarar av att ändra nivå också, eller om datorn då blir för svår? Nej, nu är jag trött.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards