I huvudet på Aponi

Alla inlägg under mars 2012

Av Marie - 23 mars 2012 23:43

Idag sorterade jag in böcker, lämnade tillbaka en och lånade två nya. Gick sedan och tränade, det känns både skönt och bra efteråt att man fått något gjort. Sen passade jag även på att handla två nya krukväxter då de gick åt i vintras. Sen finns det saker som ska hinnas med i helgen är slut - hoppas jag. Det börjar bli på tiden. Sen en stund i solen också hade jag tänkt.



Det här är en film jag skulle vilja se, som snart kommer på bio? Under tiden kan man alltid läsa boken, som (är en av de) jag tog och lånade idag. Något ska man göra under helgen.

Av Marie - 22 mars 2012 21:36

Just nu håller jag på att rensa ut i min garderob, bland kläder jag aldrig använt men även trasiga saker som ska kastas, tänkte ta och uppdatera min garderob men nya vår och sommarkläder i helgen hade jag tänkt. Men först ska jag ta och träna imorgon, så får jag se vad som händer? Kanske är vädret lika fint som idag? Kanske passar jag även på att låna en bok, för nu har jag läst ut I lagens limo, och har börjat på Skuggan, men jag skulle vilja ha en bok till...



Nu sitter jag och kollar på lite olika tralier över filmer som jag skulle vilja se. Just nu går jag igenom några komedier som kommer nu i vår.



Sen finns det ett par till som kommer under året.

Av Marie - 12 mars 2012 23:40

Idag var det riktigt skönt att komma iväg och träna, i solskenet. Det börjar gå lättare och lättare att ta sig dit, och det börjar även märkas på mig att jag faktiskt tränar. När jag både gått ner några kilo och förlorat några cm, både huden i ansiktet och i hårbotten mår också mycket bättre nu. Sen sover man bättre också, när man är lagom trött. Får se när man börjar få rutin på det, och verkligen kommer iväg de dagar som man bestämt sig för att träna. Annars tog jag och lämnade tillbaka mina två böcker förra veckan på biblioteket, och passade på att låna två nya. Just nu läser jag boken Skuld, som är rätt bra men den kryper lite innanför skinet, i handligen. Hade i alla fall tänkt börja läsa på den andra boken innan söndag. Får se hur mycket jag hinner tills dess?

V.9

Av Marie - 7 mars 2012 23:32

Då hann jag med att träna två ggr på gymmet, något jag tänkt fortsätta med då det kändes skönt i kroppen efteråt. Dock har inte denna vecka börjat som jag önskat, så då får det bara bli en gång. Jag hann även läsa ut en bok, som jag lånat på biblioteket, håller nu på med min andra lånebok. Sen har jag även sett lite webbtv, och ett par avsnitt från en av mina serier, men även 2 filmer. Får se vad som händer den här veckan? Då jag har börjat läsa lite mer, samt att jag är lite rastlös just nu. Något som inte gör något lättare, med extra energi = uttråkad ganska fort.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards