I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 28 november 2010

Av Marie - 28 november 2010 23:45

Sitter just nu och lyssnar på Nick Carters nya. Den släpps den 2 februari, och släpps i 2 versioner Limited Editon med dvd från inspelningen av cd och en regular version. För närvaro finns bara priserna på yen (från japan) hoppas de även släpps här, när den dagen kommer. Kan det inte vara februari snart???


Not the other guy - Nick Carter. Jag gillar den....




Och den nya singeln Just one kiss; från albumet ute den 28 november.



Detta har jag väntat på så länge, nästan ända sedan Now and Never, nu är han äntligen tillbaka med nytt matrial.




Av Marie - 28 november 2010 23:22

Tog och började med min önskelista idag, vilket inte går så fort då jag för stunden, inte har så många förslag. Hoppas dock att det löser sig snart, då jag tänkt vara färdig med den senast den 12 december. Annars så har jag städat lite idag, får göra klart resten imorgon, orkade inte damma av ikväll då jag även kollade på Beck, hade inget annat för mig. Märkte dock tidigare i veckan att det var lite kallt och sitta på golvet när man lyssnade på musik, så jag passade på att köpa en matta på rusta idag, när vi ändå var där, hoppas det blir lite varmare nu?? Annars har jag läst lite i böckerna idag och har även lyssnat på lite musik, men nu sitter jag och väntar på Criminal minds!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards