I huvudet på Aponi

Direktlänk till inlägg 28 april 2011

Snabbis

Av Marie - 28 april 2011 23:32

Tog och åkte iväg på skojakt idag i solskenet, och ja jag fick tag på skon men det blev inget skoköp, då jag hade/har för stor läst. Då skorna hade en smalare bred/läst än vad jag har. Får väl ta och använda de skor jag har, synd då jag ville ha en annan typ av sko än en vanlig sandal. Fast då har jag mer att köpa kläder för, så det jämnar ut sig ändå. Annars har jag läst lite idag, tänkte göra det om en stund också. Tog ett tag innan jag kom in i boken, annars så strulade bussen idag fast det gjorde den igår också. Igår startade den inte, så vi fick åka med bussen som skulle ha avgått efter den jag skulle med, och lyckades inte bli försenad. Idag kom jag något längre innan bussen började att koka. Men det enda som jag skulle passa idag var tåget, så det var inte riktigt lika stressigt, när man inte hade något att komma försent till.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 22 mars 2015 23:15

Det går mycket lättare att blogga på den nya portalen, inläggen sparas automatiskt. Så en del problem som jag tidigare haft med att allt förvinner efter att min uppkoppling blir svajig, är nu mera ett minne blott och jag tycker att det är så skönt. S...

Av Marie - 7 februari 2015 23:17

Sitter och fundera på om jag ska beställa hem lite musik? Har en rabattkod som går ut i dagarna och jag minns att jag pratade om runt jul att köpa hem lite mer musik. Jag älskar musik, synd bara att det inte släpps så pass ofta som jag skulle vilja b...

Av Marie - 6 februari 2015 21:49

Var i behov av lite essiebutton humor, och så fick jag det idag. Det är nästan som man blivit beroende.     Får läsa lite mer på ...

Av Marie - 3 februari 2015 22:36

Sitter och tittar på några serier, försöker varva ner. Får se om jag lyckas eller om det istället blir tvärt om. Annars har jag läst lite ur boken idag innan jag försökte låna om den och den fick samma utgångsdatum som den jag redan hade och nu går i...

Av Marie - 2 februari 2015 23:08


  Jag blev positivt överraskad av att dessa låg i min brevlåda idag, trodde att det skulle ta längre tid. Men jag blev glad när jag såg att paket hade kommit. Kan knappt vänta tills jag kommer att använda dem. Det ser så enkla och små ut, precis v...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards