I huvudet på Aponi

Alla inlägg under april 2011

Av Marie - 11 april 2011 23:10

Har gått en promenad idag, dock inte särsilt lång, jag hade tänkt kanske ta en till men magen sa ifrån, det gjorde helt enkelt för ont för att orka ta ytterliggare promenad. Men jag har funderat att börja med Zumba igen, men jag måste nog repa stegen först, för jag minns inte ens hälften av dem. För den träningen är både kul och eftektiv. Annars har jag nu på allvar kommit igång med att skriva, det känns både kul och avkopplande att skriva en stund lite då och då, och jag har fått den att flytta på och har nu en handlig vilket gör det ännu roligare att skriva den. Annars försöker jag läsa ut Den siste tempelriddaren, som är riktigt spännande, jag skulle gärna vilja läsa fortsättningen på boken så fort denna är slut. Får se hur det blir av det och vad som händer imorgon.

Av Marie - 10 april 2011 22:29

Nu börjar det kännas som våren här att stanna, det kändes lite osäkert natten mot lördag med stormen som drog ner ett träd, men när jag tidigare satt i solen och kollade in de olika småfåglarna som turades om att äta från vårt fågelbord, och hur de sjöng så kändes det som att våren faktiskt är här. Men annars har jag planterat ännu lite mer blommor som vi var och köpte idag, det ser riktigt vackert ut, speciellt när solen är uppe och fåglarna kvittrar. Annars har jag både skrivit läst en del och skrivit en del, på mitt hobbyprojekt och även läst ur boken som jag läser just nu. Men nu hade jag tänkt ta och kolla in något nytt avsnitt av CM. Sen får jag se vad som händer imorgon?

Av Marie - 9 april 2011 23:49

Jag har inte skrivit något på ett par dagar, jag har haft annat för mig. Dels har jag jobbat men jag har också skrivit vidare på mitt hobbyprojekt och försökt hitta på nya vinklar och platser att färdas till. Men sen har jag också fortsatt att läsa i Den siste tempelriddaren, som jag tycker är ganska bra. Just nu tycker jag att det är intressant att läsa om tempelriddare då min andra favorit författare Steve Berry skriver om samma sak. Annars sitter jag och kollar i några kataloger, är lite sugen på att beställa lite nya kläder. Sen har jag vårstädat trädgården, vilket tog över en timme, och man blev lite svettig. Planterat två blommor, slänkt ljungen, borstat bort löv, grus och mossa. Men nu är det fint här utanför igen. Hade tänk ta och gå tillbaka och skriva några rader till och kolla på Criminal Minds: säsong 5 som kom i veckan. Sen får jag se vad jag tar och hittar på imorgon?

Av Marie - 3 april 2011 23:29

Så är helgen slut igen, men den har gått fort. Dels har jag träffat farmor två gånger och mormor en, läst en hel del i Dödslängtan, nu är det bara 15 sidor kvar - tur att jag passade på att låna en ny i fredags fast det inte blev en sherlock holmes, för att jag inte kunde hitta den så tog jag en annan i brist på tid, men jag tror nog den är minst lika bra den. Tempelriddarorden har jag för mig att den heter? Eller Den sista tempelriddaren hette den visst. Kan ju alltid försöka med sherlock holmes nästa gång. Annars har jag hunnit skriva några rader, men jag hade tänkt skriva några till idag. Det tar dock en hel del energi till att hitta på ledtrådar och beskrivningar samt vart karaktärerna ska åka. Det är tur att man inte måste skriva varje dag, utan när man vill. Men nu ska jag nog ta och läsa ut boken och skriva några rader, tror jag.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards