I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Marie - 3 oktober 2011 23:39


Just nu min favorit när det kommer till instrumentalt. Han blandar kända (klassiska) låtar och även rocklåtar och lägger till hans fiolspel. Han spelar fiol snabbast i hela världen - enligt Guinness rekordbok. Och jag gillar det...

Av Marie - 3 oktober 2011 23:30

Idag har varit en trist dag, då man inte kommit åt internet under större delen av dagen, men nu fungerar det igen. Jippi. Dock var det jobbigare på ett sätt under förrförra veckan när man levde utan kylskåp i 8 dagar, och hela utbudet fick krympas ner så att det fick plats i en kylväska. Då kylskåpet gick sönder i väntan på det nya, så det kändes riktigt skönt i torsdagskväll att bara behöva öppna kylskåpsdörren när man vill äta. Istället för att lyfta på locket och flytta på isklappar som man även var tvungen att bytta ut mot nya kalla 2 ggr om dagen. Så jag har istället haft tid att plocka lite av det som jag stört mig på, men också läst en del. Nu har jag mindre än halva boken kvar nu att läsa om Arn: Tempelriddaren. Men jag har även spelat lite sims 3 idag, får se vad jag gör för något mer??

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards