I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Marie - 1 december 2011 22:51

Sitter och går igenom min önskelista, det går sakta men säkert framåt, med betoning på sakta. Jag hittar inte så mycket som jag skulle vilja ha. Får ta och fortsätta jakten imorgon. Sen har jag skrivit lite och börjat läsa igenom det jag skrivit tidigare på mitt projekt, det tar tid då jag hela tiden kommer på något i handlingen som inte ska vara där jag förtillfället håller på med. Sen händer det att jag även kollat på något Criminal minds avsnitt också, men nu ska jag nog kolla in webbtv tror jag? Sen får jag se vad som händer imorgon, men det finns ett par saker som jag ska göra i helgen. Som att städa, men det finns även andra saker som ska göras. Tänk att det nu är december, men det känns inte som vinter för att det inte finns någon snö. Bara stormbyar, som man kan gå och irretera sig på.

Av Marie - 1 december 2011 22:16

 

Bilderna är lånad från Ikea


Nu när det blivit höst, (känns inte som vinter med snöfrånvaro och plusgrader) så för det tankarna till mörklilatoner, som ger en varma palett där hemma. Varför inte ett nytt laptopsbord, en ny fristående schäslong, ny tavla som aldrig visnar och någon liten lampa i rispapper? Ibland är det roligt att få förnya sig lite.


Kivik schäslong, klädd i Dansbo lila 2795:-, Väte bordslampa, i en varmarenyans 79:-, Isala laptopsbord 1495:-, och tillsist Erikslund, nattorkidéer 99:-.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards