I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 1 april 2010

Av Marie - 1 april 2010 23:16

Nu är snart ännu en dag, gått. Och påsken är äntligen här, med lite fint påsksol får man hoppas. Ska bli skönt nu när våren är på intågande. Det kommer nog att bli en hel del läsning i helgen, och kanske någon ljudbok också?? Får se om jag även tar och städar lite också, annars kanske man ska försöka sig på någon promenad också? Gick en idag, och det kändes lite stelt i musklerna, då jag oftas använder några andra muskler då jag går. Sen får jag se om jag tar en tur ner till centrum eller inte? Men jag vet i alla fall att jag håller på att spara ihop till något som jag verkligen vill ha, tänk vad mycket man får över när man knappt handlar något, alls. Men jag ska nog ta och beställa några filmer i april/maj i alla fall. Lite nytt vill man i alla fall se, såg två stycken filmer som kommer då, och så den jag aldrig fick i julklapp, får se om det blir någon till? Fast det är då, nu är det snart dags för Numb3rs och lite läsning tror jag.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards