I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Marie - 5 april 2010 23:58

I lördags, påskafron åt jag ett sydafrikansk inspirerat påskbord, det var rätt gott men ganska ovana smaker, än som är vanligt på ett påskbord. Det fanns tex struts, fast det orkade jag inte prova, jag var redan mätt då. Annars var jag rätt trött hela den dagen, som jag somnade som en stock en stund efter Millennium. Annars började på en ny bok i helgen, En sista bön av Richard Montanari, det verkar vara en rätt spännande bok, fast jag har inte läst så länge, än. Idag har jag tränat lite, 3 km fast jag kanske skulle ha rört på mig mer? Får se om jag gör det imorgon? Det är rätt tråkigt att träna också, känns nästan bättre att promenera istället, för jag känner fortfarande av höften även efter mina 3 km, så jag får väl promenera imorgon istället, sen får jag väl se vad som händer i boken och vad morgon dagen mer har i sitt sköte?

Av Marie - 5 april 2010 20:56

Var jag rastlös större delen av dagen, jag läste nästan ute hela boken och jag satt och kollade på olika webbtv innan jag tröttnade. Jag kollade även en stund på Så ska det låta, men mer som sällskap än underhållning. Sen kollade jag runt lite online innan jag gick och la mig och läste lite till. Det var helt enkelt en sådan dag, då inget blev som jag ville. Gillar inte att vara rastlös, för det är tråkigt.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards