I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Marie - 11 juli 2010 21:30

*Suck* Det är nästan så kvaft att man smälter bort, luften står nästan helt still - inomhus. Och inte kan man gå ut längre sedan de irreterat getingarna. Så det finns inte så mycket att göra i värmen, VM - final och allt. Men tidigare idag, låg jag ute en stund och läste lite, fast tillslut blev det för varmt och för ljust för att orka koncentrera mig på att hålla upp boken sidan när allt såg ut som en myrstig. Det gick dock bättre att läsa lite inne istället. Men nu är jag lite uttråkad, men jag fick lite tid över till att göra en ny header. Det blev väldigt somrig, tycker i alla fall jag. Men fast det är het så är det ändå söndag - vilket betyder ett nytt CSI:NY avsnitt missar ju de på måndagar pga Lotta i göteborg. Igår såg jag Farsan, det var verkligen rolig på sina ställen. Lammägg, vem går någonsin på det??? Annars skulle jag gärna vilja ta och åka någonstans, Får se hur det blir med den saken och var vi tillslut hamnar??? 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards