I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 24 juli 2010

Av Marie - 24 juli 2010 23:12

Regnet öser ner, och jag är fortfarande rastlös. Men jag har dock gjort lite saker sedan sist. Jag har plockat lite bland mina saker och funderat lite och så har jag nu nästan (inte många sidor kvar) läst en bra del nu under eftermiddagen. Så den borde bli utläst under morgondagen. Så jag får väl ta och ladda iPoden med lite böcker under morgondagen, så den är lite laddad med några nya böcker. Annars hoppas jag att min rastlöshet försvinner med regnvädret, såg även att det dröjer till v. 34 innan ikea katalogen kommer, i slutet av augusti alltså. Det känns som en hel evighet tills dess, jag är så nyfiken på vad som kommer att komma under året. Men nu har jag lite som jag ska ta och göra innan jag kastar in handduken för idag.

Av Marie - 24 juli 2010 17:34

Jag är så fruktansvärt rastlös just nu, och det finns ingenting att hitta på och nu har katten hoppat upp för att göra mig sällskap fast han bara är mest i vägen, när jag försöker skriva. Har redan plockat bort hans första fästing för i år, det gillade han inte, så han fick lite godis när jag var klar. Igår upptäckte jag att de två p3-böckerna som jag nämnt tidigare - äntligen finns för direkt nerladdning. Jag tror jag ska slå till på: Vart tog den söta lilla flickan vägen och Paganinikontraktet.   Annars så har jag inte många sidor kvar nu på Revolutionary Road. Ska i alla fall försöka läsa ut den idag, och så får jag se vad mer som händer???

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards