I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Marie - 7 september 2010 23:00

Varför?? Skulle kunna bli gråhårig just nu. Bilderna som laddas upp nu går - jättelångsamt, och klädbeställningen ? bråkar även den. Det är tydligen inte min dag. Vissa saker ska man tydligen inte göra i sist minuten, men äntligen har jag läst ut boken, jag hållt på med i 3 veckor. Det har verkligen varit segt att läsa om något, men är man envis så är man... Annars sitter jag och kollar på Crimanal minds - alltid lika spännande... Nu är det inte många dagar kvar tills jag ska förtidsrösta, ska göra det senare den här veckan. Har verken tid eller energi att rösta på valdagen. Speciellt efter hur länge man nu måste vänta, mellan varje uppladdning. *suck*

För ett par månader sedan så uppdaterade jag mitt meddlemsskap i nick fan club, då man även fick betala frakt. Idag kom varan en musmatta (när Nick Carter står och sjunger). Hade inte trott att den skulle komma den här månaden, så jag blev överraskad. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards