I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 17 september 2010

Av Marie - 17 september 2010 23:22

En av årets fördelar med att jag blev förkyld tidare den här månaden var att luktsnnet nästan försvann helt, det vill säga jag slapp känna av surströmmingslukten. Det var en rätt skön omväxling då det luktar ! nu gick man runt i en nästan luktfri värld. Annars håller jag just nu på att läsa Det inre mörkret, den är lite annorlunda från de böcker jag tidigare läst, dock vet jag inte om det är bra eller dåligt? Sen har upptäckt som jag har drömt om i månader (då var det bara ögonen som jag kunde se/minnas) nu minns jag mer vilket har gjort mig rastlös under hela veckan, det enda positiva i det är att jag har promenerat en del. Men det är ändå lika frustrerande som innan. Får se om jag gör något åt det imorgon, då jag funderar på att åka och kolla på lite saker imorgon.  Kanske det kan hjälpa mot rastlösheten?? 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards