I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Marie - 24 januari 2011 23:43

Nu är I'm taking off med Nick Carter och This is us tour dvd på väg *yay*, nu är det bara att vänta på försändelsen. Under tiden kan jag alltid läsa ut Fyrmästarens dotter av Ann Rosman, som jag precis har börjat på. Där de ska renovera en gammal byggnad och hittar ett lik. Får se hur den slutar?? Om inte annat så kanske jag skriver lite i min?? Annars kan det tänka sig att det blir en liten tv-serie, vad nu det kan tänkas bli? Har inte jättemånga, dock har jag för några veckor sedan kollat på senaste säsong. Kanske den kan ge mig lite insperation??

Av Marie - 24 januari 2011 23:22

Var tidigare inne på cdon.com för att testa lite, och det kommer att gå att beställa I'm taking off med Nick Carter, realsedag den 15 februari, men jag tänker inte beställa därifrån. Anledningen är priset!

Den vanliga versionen bestående av albumet, kostar 729 kr som man dessutom måste vänta på i 13 dagar, och den Limited versionen som innerhåller en dvd med matrial från inspelning av albumet går på 1009 kr hos cdon.com. Tack men nej tack.


Jag har nämligen hittat bägge cd till mycket lägre priser, dock finns bara limited versionen kvar pga att alla inte har region 2, tack för att vi i Europa har samma region som Japan då. Men den kostar max 376 kr och kommer innan den 9 februari, ibland älskar jag internet. Fast jag går ett steg längre, Japan betyder This is us tour dvd. Jag tar nu och beställer den! Det blir ändå betydligt billigare än 1009 kr hos cdon och då även med en dvd, av en turné som jag aldrig upplevde framifrån. Ett skön lite förändring.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards