I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Marie - 25 januari 2011 22:40

 


Jag vill, jag vill till IKEA, jag vill, jag vill så mycket mer. Att jag brister ut i sång. Men tyvärr så hjälper det inte ett dugg. Man skulle ju gärna drömma att det skulle kunna vara så lätt. Men jag får väl vänta till någon annan också vill till IKEA... Men under tiden har jag ändå I'm taking off med Nick Carter i min iPod, yaaaay. Fast det löser inte alla mina problem, dock hade tänkt lösa ett imorgon, då jag vill få stolsöverdraget gjort. Sen kan jag alltid drömma om IKEA och lite annat. Ibland är det irreterande när man inte kan få som man vill, eller har svårt att göra sin röst hörd. Vet inte hur jag ska lösa det??? Men nu ska jag ta och fortsätta kolla på Sex and the city, och läsa lite ur boken som jag började på igår. Imorgon är det dags för klippning igen, det är ett tag sedan men det är alltid skönt att klippa sig, först får man huvudmassage sen blir man av med topparna. Sen får jag se vad som mer händer?? Ska i alla fall se den avslutade delen av Biblotekstjuven imorgon.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards