I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Marie - 9 april 2012 23:39

Nu är påsken över, för i år. Och jag hann med rätt mycket av vad jag tänk göra, har nästan läst ut hela boken Lilla stjärna. Sen har jag beställt mina kläder som jag ville ha, men som fick vänta några veckor längre än jag tänkt för att de tog tillfället slut. Men det ska bli skönt att gå runt i dem nu till sommaren, sen också om det blir lite varmare också så att det känns att det är vår skulle inte skada det heller. Tills dess hinner man läsa en hel del nya böcker som kanske kommit in på biblioteket sedan sist?


Funderar lite på att ta mig till gymmet imorgon. Det är nog dags att börja träna igen, har inte gjort något sedan i lördags då jag körde crosstraining men prövade även på stavgång med fjädrandestavar. Det var mycket skönare att gå med än vanliga stavar. Kanske börjar det även bli dags för att se om det finns några vårblommor som är intressanta nog att fotografera.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards