I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Marie - 22 april 2012 23:27

Nu är det inte mycket kvar av april, men ändå känns det inte riktigt som det är vår. Vissa träd och buskar har fått stora knoppar (stackars de som är allargiska) men om det bara kunde bli lite varmare och slutar hagla så man får ta fram sin vår jacka. Och kanske hittar man några vårblommor att fotografera? Annars har jag spenderat helgen med att läsa, jag håller på med två stycken för närvarande. Påven Johanna och Du gamla, du fria, båda är spännande på sitt sätt och beroende på vad man vill läsa för stunden så bytts de lite mellan ordningen av böckerna. Annars finns det lite som jag funderar på just nu, om det är dags för att skaffa sig nya glasögon. Det är ett antal år sedan sist, och så får man solglasögon med styrka på köpet - vilken lyx.


I fredags så firade Bsb som grupp, 19 år tillsammans. Vilket säger hur gammal jag är. Men de går i alla fall in i studion i sommar/sensommar igen, och det gillar jag skarpt. Längtar tills det finns lite ny musik att lyssna på.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards