I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Marie - 1 maj 2012 23:28

Jag var ute i fredags och promenerade, och såg ett jättefint blåsippestråk men det blev inga bilder för kameran behövdes laddas plus att jag rastade en hund, sen fick jag skoskav på köpet. Men jag hade tänkt gå dit snart, innan säsongen är över. Sen har jag även läst ut Du gamla, du fria och är nästan klar med Påven Johanna, den är riktigt spännande på sina ställen då hon är förkläd. Men den är rolig också för att hon går sin egen väg. Den hoppas jag bli klar med snart.


Annars är jag så glad över att Backstreet boys är complete igen. Kevin har äntligen kommit tillbaka efter nästan exakt 6 år (i juni är det exakt 6 år) och nu är de inte incomplete längre.  



Nu är det 5 igen och det går in i studion i juli, hoppas att det snart kommer tillbaks, kanske för att jobba med Max Martin men också men ett nytt album och en ny turné... Undra hur det skulle låta ihop med RedOne också, och hur kommer de att låta???

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards