I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Marie - 17 maj 2012 23:24

Nu har jag sett hela Harry Potter serien. Även det två sista dödsrelikerna, först kändes det ovanligt att deras problem inte längre kretsade kring skolan - utan att de nu måste förstöra så många av Voldemorts själar som de kan hitta. När jag väl kommit till den sista delen så kändes de plötsligt inte konstigt längre utan bara självklart. Och det var roligt att det fortfarande utbildas häxor och trollkarlar på Hogwards, fast det måste ha tagit lång tid att återuppbygga hela skolan som nästan totalförstördes.


Dock har den gett mig mardrömmar under dessa 12 dagar som det tog att se igenom hela serien, dels har jag vaknat upp och flyttat runt på hela rum och bytt plats, men värst var det efter att Hedvig dog (Harrys uggla) då jag drömde att min katt dött och det kändes även som om jag kunde känna att min senaste katt som dog för några år sedan också var här. Det var så skönt att få vakna, och upptäcka att allt varit en enda dålig mardröm.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards