I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Marie - 13 juni 2012 23:38

Läste lite om en trend som finns just nu, och som tydligen har funnits ett tag, men har kommit mer och mer. Att bära flera armband på samma hand, men genom att hålla sig till samma färgskala, eller/- och olika bredd så blir det inte så rörigt som det först låter. Detta fick mig att vilja prova på det här själv, men jag vill också prova på att göra ett eget armband, vilket visade sig bli svårare än jag tänkt. Vilken typ av tråd ska jag använda, och vilken färg på halvädelstenarna? Känner att jag får ta och bestämma detta en annan dag, när jag inte lider av beslutsångest eller är för trött för att välja.


Annars har jag läst lite, och men även dansat lite grann - det känns lite att det är ett tag sedan jag var på topp, pga magen. Men just nu testar jag semi-latosfri diet, dvs bort med flytande mjölkprodukter men jag äter dock fasta. Som smör och ost. Just nu går det utmärkt, det gör inte ont alls, tills jag får i mig vanlig cream fraiche, aj. Det är dock inte jättestor skillnad i smärta, bara att man inte behöver analysera sönder magen. Kan hända att man vågar prova på att äta lite yoghurt, snart?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards