I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Marie - 14 juni 2012 22:27

Jag har börjat följa en serie Aldrig ska vi skiljas via svtplay. Hela serien är på italienska, men det märkliga är att jag kan fler ord än jag trodde att jag kunde. Nå, den är bra sorglig bitvis. Men jag har inte hunnit se alla 4 avsnitten ännu. Annars blev det inte som jag tänkt idag, får se om jag får det gjort imorgon istället? Annars har jag skrivit lite idag, hoppas att jag ska komma gång som jag gjorde för några månader sedan - får se hur vad det blir av med det sen? Men jag vet vad jag ska göra i helgen, jag har redan börjat i liten skala med att plocka undan och hitta en ny plats för allt som är framme. Det underlättade en del att besöka Ikea, i förra veckan. Där hittade jag lite som underlättade att få bort en del prylar.

Nu ska jag se lite mer av Aldrig ska vi skiljas och läsa lite till och fundera lite med vad jag tänker göra imorgon. Kommer nog inte kunna göra allt, men jag borde kunna göra något.

Av Marie - 14 juni 2012 10:45

Den ena katten tycks ha tråkigt... Varför sover min kattpolare??



"Eh, jag ger upp...."

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards