I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 9 februari 2014

Av Marie - 9 februari 2014 21:47

Ser nu och kollar på Jills veranda, Nashville - lyssnar på en del country och vill veta lite mer om det. Just nu lyssnar jag bara på det som intressar mig men jag vet inget om dess historia. Men under större delen av veckan har jag gått runt och funderat en del, det finns en del kläder som jag behöver och som jag vill ha. Men jag vet inte var jag ska börja, så jag får nog börja med något och fortsätta när det paketet har anlänt. Det är så jobbigt när allt kommer samtidigt, det är så jobbigt/svårt att få med allt hem med bussen. Jag vet i alla fall vad jag vill ha, men inte i vilken ordning då de tyvärr finns på samma ställe men jag har i alla fall klickat hem filmen Safe Haven. Den kommer jag snart se igen snart.

Av Marie - 9 februari 2014 20:21

Sitter och kollar på veckans Elementary, ett nytt avsnitt kommer upp imorgon kväll. Jag tycker att det har varit ett underhållande avsnitt så här långt, en hel del humor med i veckans avsnitt fast det brukar det nästan alltid vara när det gäller alla typer av Sherlock Holms. Eller så är det bara min typ av humor fast jag har en del olika typer, dem skiftar en del sen finns det andra saker som inte är roliga alls. Tror att jag ska ta och kolla in lite med webbtv innan veckans repris på Criminal Minds börjar. Det finns ju en del som jag har missat eller sparat till ett senare tillfälle så att jag kan knarka lite mer Cityakuten. Men så blir det dags att återgår till webbtv som annars skulle försvinnar för alltid i cyperspace, så jag tar tillfället paus från tv-serien som annars bor i min dator - den finns ju alltid kvar. När jag har sett alla på tv4play, så går jag nog över till Svt, där har jag ett par program som jag inte har sett alls.

Men under tiden så ska jag ha lite roligt, men det är riktigt roligt avsnitt av Mia på Grötö. Sen får jag se vad mer det blir?

Av Marie - 9 februari 2014 18:25

Har under ett par dagar inte varit här alls, har ägnat en hel del tid åt att läsa ut Om gud och nu ser jag ut att lyckas. Det är mindre än 30 sidor kvar i boken, och jag slipper att behöva låna om boken. Mina två böcker som redan ligger och väntar på, har jag redan skrivit om i ett tidigare inlägg vilka de är men jag har redan smygläst första kapitlet ur Saker min son behöver veta om världen och skakar en del på huvudet. Lösningarna är inte direkt solklara, men underhållande om ni nu får lust att börja läsa? Sen har jag plöjt igenom säsong 1 av Cityakuten som är en del av vad jag fick i julklapp. Har börjat med andra säsongen nu, jag såg slutet av den serien när vi väl hade skaffat tillbaka trean så det är ett par säsonger som jag aldrig har sett. Så det är rätt roligt att sitta och kolla på dem nu. Såg att en ny säsong snart släpps med svensk textning, men tills dess har jag bland annat kvar att köpa säsong 5 & 6 innan det blir aktuellt.

Det är dock synd att det ska ta en sådan tid innan alla 15 säsongerna är textade på svenska. Det är en hel del medicinsk information som är lättare att förstå på svenska än engelska.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards