I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 3 mars 2014

Av Marie - 3 mars 2014 23:27

Jag har börjat titta på Ally McBeal, och det är ett par år sedan den gick på tv:n. Och det märks för det är inte mycket man minns från den. Har precis börjat titta men det är oklart om jag ens har sett från början då jag inte minns någonting av vad det tre första avsnitten har handlat om. Ska nog ta och se på något mer avsnitt imorgon, då finns det också en del annat som ska hinnas med. Får ta och göra dem innan det är försent för att tiden har gått ut, andra är saker som jag har gått och tittat på en tid men inte kommit mig för att beställa ännu. Spar den har. Men det finns ett par saker som gör mig tokig, som min stereo som låter som en skördetröska/traktor, själva cdarmen har varit glapp i sedan urminnestider och det låter när man ska spela upp något. Då är det lättare att sätta sig framför datorn där det inte låter något alls, men det är inte samma sak. Får se vad jag tar och gör för att fixa detta lilla problem?

Av Marie - 3 mars 2014 22:45

Nu har jag bara 30 sidor kvar av boken. Om ni såg när den gick på tv, så är den väldigt lik än så länge jag är ju bara på första delen av triologin, men som alltid så går det fort att läsa någon av Gardells böcker. Om man gillade serien så rekomenderar jag att man läser den, eller om hellre gillar att läsa så kan man också ta och läsa dem. Och passar man på nu under bokrean så får man dem till ett billigare pris om man inte tar och lånar dem.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards