I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 27 mars 2014

Av Marie - 27 mars 2014 22:41

 

Gick igenom lite bilder igår som jag tog och beskärde, bla den här från nyårsnatten. När jag får lust så ska jag nog ta och göra om ett par av mina bilder. Men det får som sagt bli en annan dag när jag inte är lika trött som idag, det har varit känslomässigt lite svängit på sistonde och jag har därför inte orkat uppdatera så ofta. Den stora frågan om, när och kan man flytta hemifrån. Får se hur det blir med den frågan, var och kollade på en i veckan men tackade nej till den. Men dock dök grannlägenheten upp, så jag får se om jag får ta en titt på den om någon vecka. Orkade inte med så pass kort varsel som det var på den första lägenheten. Men istället har jag påbörjat en bok som faktiskt är spännande från första sidan, den lockar in till att fortsätta att läsa. Och det är väl det jag får fortsätta med tills jag har läst ut den och fått något annat att göra istället.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards