I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 8 december 2009

Av Marie - 8 december 2009 23:14


Den här får ta och avsluta kvällen. En ytterliggare låt från hovet i fredags.

Av Marie - 8 december 2009 20:45

Idag har jag gått och funderat och nu har jag bestämmt mig för att beställa lite inredningsgrejer, det kommer att bli så fint i mitt rum och senare också när jag flyttar hemifrån. Jag är redan lite inne på vilka färger jag vill ha på väggarna, jag skulle kunna tänka mig gråblått i sovrummet, en sval färg utan att man får huvudvärk av den. Får nog ta och fundera vidare när det gäller annat också.   Vidare kollade jag in Livet i Fagervik idag, den var rätt så bra, men nu är det bara 2 avsnitt kvar innan säsong avslutningen, så om ni inte vill missa något så är det brådis för den försvinner innan nyår, tror jag. En annan program jag försökte se på spåret, fick jag inte se klar pga det uppståt ett fel, jag som gärna vill se det programmet för att jag missade den pga Bsb konsten. Men annars hade jag tänkt ta och försöka läsa ut Sjöjungrun sjöng sin sång, för så mycket som jag har njutit läsa boken, och fått följa en kriminolpsykolog så vill jag gärna gå vidare till en ny bok som faktiskt är samma författare och personer. Får se vad den kommer handla om? Fast först måste jag läsa ut den jag håller på med.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards