I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 21 december 2009

Av Marie - 21 december 2009 23:49

1. Gjort något i år som du aldrig gjort förut? Ja, tex när jag höll en falk nere på kanarieöarna.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Ja, att inte har några.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.

4. Dog någon som stod dig nära? Ja, min katt.

5. Vilka länder besökte du? Finland (Åland) och Spanien (Kanarieöarn) 

6. Är det något som du saknar 2009 som du vill ha 2010? Ja, massor.

7. Vilket datum från 2009 kommer du alltid att minnas? 4 december och 7 september.

8. Vad var din största framgång 2009? Att jag fick se Bsb igen

9. Största misstaget? Att min katt blev sjuk, och var tvungen att avlivas.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag har sträckt några muskler i år. 

11. Bästa köpet? Bsb konserten och en del andra grejer. 

12. Vad spenderade du mest pengar på? Grejer till rummet. 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, en del saker som jag ville ha och saker man förut inte gjort.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Undone med Bsb tex.

15. Var du gladare eller ledsnare 2009 än förra året? Kanske lite gladare?

16. Vad önskar du att du gjort mer? Städat och träffat kompisar, motionerat

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Suttit framför datorn?

18. Hur tillbringar du julen? Med familjen

19. Blev du kär i år? Nej

20. Favoritprogram på Tv? Gossip Girl och Grey´s Anatomy

21. Bästa boken du läste i år? Dockmakaren av Michael Connelly

22. Största musikaliska upptäckten? Daughtry

23. Något du önskade dig och du fick när du fyllde år? Fick allt jag önskat mig.

24. Något du önskat dig som du inte fick? Nej, de fick jag istället som julklapp.

25. Vad gjorde du på din födelsedag? Ingenting, firade den inte förens 4 dagar senare.

26. Finns det något som skulle ha gjort ditt år ännu bättre? Ja, förmodligen.

27. Hur skulle du beskriva din stil 2009? Lite klänningar och mycket jeans.

28. Vad fick dig att må bra? Bsb, min katt mm.

29. Vilken kändis skulle du vilja träffa? Nick Carter och Brian Littrell

30. Vem saknade du? Farfar

31. Det bästa med hela året? Bsb konsert + utlandsresa


Av Marie - 21 december 2009 23:14

Nu har jag julstädat, ska plocka undan det sista innan jul. Känner kanske för att åka ner till centrum imorgon? Kolla på lite grejer och låna någon bok. Sen får jag se vad mer jag hittar på? Det blir nog en blandad kompott. Men ska kanske titta på lite kläder, något påslakan set och något mer tror jag imorgon?? Annars ska jag nog ta fundera lite grann på saker jag skulle vilja göra. Men snart ska jag i alla fall ta och dricka lite te och kolla på GG och kanske skriva något mer? Jag har rätt kul nu när jag skriver, och det för att jag är inne i ett nytt kapitel. Får se hur det kommer att sluta? Annars får jag se vad som mer händer imorgon??

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards