I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 10 december 2009

Av Marie - 10 december 2009 23:31

Jag har spenderat dagen med att titta på nobelfesten och dekorera julgranen, nu är den uppe, och det ser så fint ut, där den nu står i förrut så mörkt hörn. Jag fick både plocka och sätta ihop den (plastgran) och klä den själv, och passade på när det inte hände så mycket på tv. Men nu är den äntligen klar, något annat som jag också är klar med eller har läst klart är Sjöjungrun sjön sin sång, den var riktigt spännande, och synd att jag nu har läst den, då jag gärna velat läsa den igen. Nu har jag börjat på Under ingrodda ärr. Får se om den är lika spännande?

Annars hade jag tänkt göra någonting mer innan jag tar och läser några rader ur boken. Får se vad det kan tänkas bli? Annars tror jag att jag ska handla det sista av min julklappar imorgon, får se vad jag gör då? Annars kanske det händer något mer? Jag har ju promenerat idag, och får se om jag går till och med lite mer imorgon?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards