I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Marie - 5 maj 2010 23:35

En av mina favoriter, som aldrig hamnade på This is us, albumet.

Det är synd, för att den är så fin. Och med den säger jag, god natt.

Av Marie - 5 maj 2010 23:19

Nu har det gått några dagar, sedan sist. Jag har under tiden spelat lite Sherlock Holms, som jag nästan har klarat ut, och jag har haft kul på vägen, speciellt av klipp på youtube komenterar sin egen spelstil. Annars har jag nästan läst ut Skendöd nu, och får väl se mig om en ny bok ikväll. Vilket det blir, är en senare fråga?? Sen har jag lust att köpa tv-serien Numb3rs, både för att den är bra och för att den nu har blivit utbytt mot amerikas IDOL, när jag vill se Numb3rs. %"@# Fast jag har ännu varit lite sugen på en ny tv-serie så det är väl inte hela världen. Bara något irreterande, men snart släpps ju den nya säsongen, 5 och jag har ju inte ritktigt sett alla andra heller. Annars får jag se vad jag gör?? Kanske går jag ut och fotar något som jag såg i måndags?? Det var rätt fint med vitsippor runt en buske. Sen kan väl det mesta hända...??

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards