I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Marie - 22 maj 2010 23:52

Idag har jag lyssnat på lite musik och läst lite, men har även hunnit med en stund i solen och två promenader medan jag lyssnade på Flickan so lekte med elden, och det är innan lagerbyggnaden börjar brinna som jag är vid nu, men måste ta och ladda spelaren först innan jag kan fortsätta men först måste jag bara återställa den, för den visar fel tid och dag just nu. Annars får jag se om jag tar och läser lite till idag? Det kanske blir någon film också? Annars fortsätter jag och funderar, snart måste jag bestämma mig, innan Sims 3: Drömjobb kommer. Men det finns andra saker som jag också går och funderar kring. Får se vad jag gör imorgon? Men jag ska nog ta och gå en sväng också.

Av Marie - 22 maj 2010 23:38

Nu släpps snart Backstreet boys sin senaste tour dvd; This is us tour dvd som är inspelad i Japan, med några nya låtar på. Som International luv och On without you samt bakom scenen när de svarar på frågor och guidar runt fans på arenan (Nick). Tur för oss finns den här dvd bara som region 2 (är ju inspelad i Japan, som har samma region som vi) i USA har de inte samma tur. Får se om dvd kommer släppas här eller om de måste beställas lite längre fram i år? Vill ju gärna vara med om konsert känslan igen. 

Av Marie - 22 maj 2010 23:07

Igår hann jag bara med en promenad, resten av tiden spenderades i solen och i rabatten. Ogräs skulle bland annat bort, sen slutade det med att vi åkte till en lokal handlare och köpte lite jordgubbsplanter och salvia + en till blomsort som jag inte minns vad de hette. Sen åkte vi till plantagen och handlade jord och stjärnöga. Sen var det bara att börja plantera. Nu börjar det lika något men det blir nog fler planterings dagar framöver i sommar. Det tar aldrig slut av skörden av ogräs och plantor.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards