I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Marie - 27 maj 2010 22:42

Jag har inte skrivit på ett tag, för jag har istället tagit promenader och läst, så tiden har inte räckt till. Idag har jag bara tagit en vända, så jag tänkte smyga in en stund innan CSI:NY börjar. Jag har på sista tiden gått två vänder om dagen, och ska kanske snart börjar att öka ut det till tre rundor, där varje runda inte är mer än lite under 1,5 km. Sen är jag också i slutet av Flickan som lekte med elden, nu är det inte många kapitel kvar innan Lisbeth åker ner mot Göteborg och Mikael flyttar in i hennes lägenhet. Men annars har jag läst ut Änglarösten nu och börjat med en bok av Anne Holt - Det som aldrig sker. Ska nog försöka gå två rundor imorgon, och sen får jag se... Det är en del saker som jag funderar kring just nu, och en del av dem vill jag verkligen ska bli av, men just nu avvaktar jag. Får se när jag tar tag i en del av det?? För det är ett par saker som händer nästa månad, tex Sims 3 Drömjobb.

Av Marie - 27 maj 2010 22:20

Hos Amazon, direkt link här bredvid går det att få tag i dvd för 188 :- plus frakt. http://www.amazon.com/This-Us-Asian-Incl-Tracks/dp/tracks/B00355ORFG/ref=dp_tracks_all_1#disc_1

Inte så dyrt för den första tour dvd på 10 år. Ska bli kul att åker uppleva minnet från Hovet senare i höst hade jag tänkt. ;)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards