I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Marie - 7 november 2011 23:02

 

Bilder från Ikea


När vi går mot mörkare tider, kan det vara kul att förnya sig lite. Och om det är en annorlunda vas, några nya kort att sätta in i en gammal ram, någon ny blomma i fönstert eller varför inte en ny golvlampa som man ändå kan ha stående på ett låg bänk?


Golvlampa Väte 299:-, Vas Rektangel 149:-, Orikde konstgjord 25:-/st, brudorkide 69-129:-/st och Kort 25:-/5 st.

Av Marie - 7 november 2011 22:32

Äntligen börjar det bli lite ordning här, med en ny hylla med förvaringskorgar som mina cd skivor ligger i, och en ny lite mindre byrå att samla sådant som jag förut bara lagt ifrån mig. Som min kamera och mina klockor tex, det är städat men inte bortplockat ännu. Jag tröttnade någonstans i projektet när jag skruvade ihop möblerna. Funderar ändå på att kanske göra allt klart innan helgen. Annars så har jag laddat in lite cd skrivor som tills nu bara liggat och skräpat i samlingen och så har jag sett klart på Grey´s Anatomy säsong 7. Men det finns ytterliggare två boxar som jag vill ha, en funderar jag på att köpa men den andra hade jag tänkt önska mig i julklapp. Så var det dags för den årliga månaden då man ska fundera på vad det är man vill ha??? Just nu vet jag inte allt som jag skulle vilja ha, men jag vet en sak som jag ska ge bort i alla fall. Sen har jag bara ett par klappar kvar. 


Annars håller jag på att läsa Bara betydelsefulla dör, och jag gillar den, jag kan även tänka mig att läsa resten av Varg Gyllanders böcker.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards