I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 30 november 2011

Av Marie - 30 november 2011 22:33

Nu är snart november slut, det har gått fort. Jag har smått börjat julpynta, första, men även sjätte skinkmackan är uppäten. Och jag sitter och funderar på vad jag önskar mig för något till jul? Ingen lätt match då man redan har en del, och vad skulle man då vilja ha? Just nu har jag två böcker och filmer klara + en filmbox, kanske att jag ska ta och önska mig en ytterligare filmbox? Annars har jag börjat läsa Arvet från Arn, som jag tyckte var trögstartad, eller så var jag sugen på att läsa deckare ett tag?? Sen har jag även borjat skriva i mitt lilla projekt, där jag håller på att tillverka en helt ny sidohandling. Även fast man är trött så kan man lägga till något litet varje dag, som blir rätt mycket efter ett tag, annars håller jag även på att granskar det jag redan skrivit. Och kollar på en av mina serier, den senaste kom i veckan, men jag ska vänta lite med den säsongen då jag precis har börjat om från början. Annars har jag lust att göra något imorgon, men jag får se om jag kommer iväg? Ibland är det skönt att bara ta det lungt, och det finns nästan allting något som ska göras ändå. Annars kan man alltid göra lite collage, nu till jul.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards