I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Marie - 23 november 2011 22:45

Sitter och lyssnar på Break the spell, Daughtrys nya album som kom igår men släpptes idag. Jag gillar det albumet lika mycket som som deras övriga. Sen att de har två låtar som heter lika dant som BSB ser jag inte som ett minus.    Annars är jag rätt slut, tränade både fler muskler och längre stund än förra veckan då man kände sig som man hade spindelben, när man rörde en del så skakade hela kroppen. Nu är det mer armarna som värker, och jag är glad att revolutionen såg till att vi började gå istället för att flyga. För det värker, efter ha tränat armarna i maskiner som såg ut att vara designade efter att återskapa fågelrörelser. Men det är väl efter ett träningspass som man i alla fall känner att man lever, då det gör ont överallt. Annars skulle man väl inte känna någonting alls, om man inte levde. Jag har lust att göra en utflykt imorgon, men orkar jag komma upp?? Hur är träningsvärken imorgon?? Eller så är det rent önsketänkande... Annars finns det en del att göra.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards