I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Marie - 13 maj 2011 22:33

Såg slutet av ESC - Düsseldorf. Gillade pausunderhållingen med hip-hop till klassisk musik, det såg riktigt coolt ut. Att det fick ihop det, fast det går så pass mycket långsammare och ingen rap mm. Det var en liten rysare att vi kom in som sista land i finalen, men det finns en annan person som var sist in i finalen 2009 - och vann hela tjottaballongen. Alexander Ryback. Kan vi göra samma sak, och få våran 5 vinst???????

Det är i alla fall kul, att vi kom med i finalen för en gång skull.

Av Marie - 13 maj 2011 21:10

Vilken vecka det har varit. Med en hel del solchanser, det var skönt så länge det varade, fick en att faktiskt längta efter sommaren och kanske en resa till.    Vilket lett till att jag kollat in en hel del resmålsbilder, och rest i fantasin. Det hela inleddes med en dröm, då jag befann mig utomland i Spanien - i alla fall tills jag vaknade, och undrade vad jag gjorde där.   Annars har jag spenderat veckan med att motionera, har gått 8,5-9 km den här veckan, mycket från att knappt ha gått alls. Eller jag har i alla fall dubblat mina km från förut, fast jag har funderat på att lägga till zumba efter, fast just nu dansar jag då jag inte är ute och går. Får se om jag just nu orkar göra både zumba och att promenera, det känns en hel del av båda just nu i benen. Annars håller jag på att läsa Ormens tecken, det går frammåt, dock inte så fort då jag håller på med min bok som tar lite tid. Skulle gärna vilja ha någon som kunde granska texten, men får väl göra det själv också. Men ibland är det jobbit att göra båda posterna samtidigt. Fast det annars rätt kul, när det flytter på.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards