I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Marie - 19 maj 2011 23:26

Nu har jag börjat det till rutin att röra på mig nästan varje dag men det är olika streckor, tider. Har även börjat röra på mig inomhus, med de träningsgrejer som jag faktiskt äger. Stod på vågen i går, och från jag minns (förra gången jag drog fram vågen) någon gång förra sommar/sensommaren så har jag gått ner, men sen jag inte vet exakt så kan jag bara uppskatta sedan sist. Jag började mitt träningsprogram, under senaste utlandsresan då det var smidigare att gå till allt, fast det slutade med att man gick mer än 5 km om dagen. Får se hur mycket jag lyckas gå ner innan senhösten??


Annars sitter jag och försöker skriva lite i min bok, det går lite upp och ner, då man verkligen skriver eller när man har funderat på något man ska skriva. Och under tiden kan man alltid läsa lite, just nu har jag nästan läst ut boken, får se vilken nästan blir?


Annars fördriver jag tiden med The Good wife, när jag inte gör annat. Den är rätt kul ibland, i alla fall tycker jag det. Jag gillar serier och filmer som har roliga undertoner, det kan bli riktigt kul. The Oc är ett exempel som någon/några undertoner i varje avsnitt. Annars ska jag ta och bestämma mig angående lite saker. Som jag ännu inte har gjort.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards