I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Marie - 15 juli 2011 23:56

Nu ska jag ha lite semester. Det ska bli skönt, då får jag mer tid att fota, spela, läsa och skriva på min bok. Får se hur mycket jag hinner komma på och skriva om innan det är dags att börja jobba igen? Annars har jag snart läst klart Kalla mig Prinsessa. Den är rätt spännande och hemsk, framför allt för att det försöker få fast gärningsmannen med att locka med en polis - fast det känner inte han till. Och han har både misshandlat, våldtagit och mördat. Annars finns det alltid något som man kan hitta på?? Får se hur det blir att börja praktisera i höst? Sen kan det bli lite vad som helst?? Tror i alla fall att min nästa bok blir De fem årstiderna (som är en konstig titel på en bok - framför allt för att det inte finns fem årstider).

Av Marie - 15 juli 2011 23:39

Åt i veckan en ny variant på husmanskost. Då det inte kollades så noga i affären när mellangrädden skulle köpas till lapkojsen. Så det blev en vispgrädde med choklad smak. Vilket upptäcktes när den väl åkt i. (Två med glassögon) så det blev lapskojs med choklad.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards