I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Marie - 19 juli 2011 23:49

Sitter här och lyssnar lite på Plain Whitet´s album Every second counts (det är tydligen punk, inget jag visste om), som jag hittade när jag plockade under lite för en stund sedan, håller på att plocka undan en del för att på börja städning. Får se hur mycket jag hinner innan Numb3rs börjar? Jag sitter också och kollar på Morden i Midsomer innan de försvinner från svtplay. Annars så har jag läst en del idag, får se vad jag gör imorgon förutom att fortsätta att städa upp efter mig? Det kanske vore på sin plats, för en promenad? Jag slutade för någon vecka sedan då det gjorde för ont (magen) det kändes som att knivar som stacks in för varje steg jag tog. Det tog 6 dagar för det att försvinna helt, och då började det istället att regna. Men får nog börja sätta igång igen, då kanske jag kommer på något mer till min bok? Insperationen börjar gå bättre både under promenaden men även när man kommit tillbaks, kanske för att man får gå och fundera över händelserna ett tag?


Läste tidigare idag att Bsb skulle gå in i studion i Oktober för deras 8:ende studio album, singel skulle komma någon gång under våren 2012 och albumet under sommaren 2012. Hoppas att det blir så också....! Skulle vara lite kul om den skulle bli så bra att det skulle kunna uppträda på Globen. Märkligt att alla tror att de har "splittras" för att de inte är lika stora längre? När de sålt mer än 130 miljoner album tills idag. När är man då stor????

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards