I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Marie - 5 september 2011 23:35

Jag började kolla på Arn - förra veckan, så i helgen var jag tvungen att se klart slutet av filmerna, när jag väl börjat titta på första. Så nu har jag även börjat läsa böckerna om Arn. Än håller jag på med första som jag läste för första gången för några år sedan och gav upp efter 80 sidor då det kändes som jag inte hängde med. Men nu är det bara kul att läsa Vägen till Jerusalem, jag läser dock även en annan bok också, som är lättare att ta med om man ska någonstans - Bara betydelsefulla dör heter den. Får se vad jag tycker om dessa böcker?? Annars har hösten börjat, joho slutet för alla repriser i tv. Äntligen är Sveriges historia tillbaka, som jag har längtat, annars följer jag även andra serier under visa dagar i veckan. Annars promenerar jag också, och håller som bäst på att välja ut vilka bilder som ska framkallas - har ungefär hälften kvar nu innan jag skickar iväg dem. Får se vad som händer imorgon?

Av Marie - 5 september 2011 23:26

Under de senaste veckorna har jag sett dessa filmer - hyrda med någon veckas mellanrum.


Season of the Witch - rätt så bra.

BigMamma3 - rolig ibland.

Due Date - var rätt rolig, skrattade en hel del.

Scream 4 - ungefär som jag minns de andra.

Hur många lingon finns det i världen? - som var bra och rolig.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards