I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 25 september 2011

Av Marie - 25 september 2011 20:56

När jag för några veckor sedan såg bägge Arn - filmerna så fick jag lust att läsa dem också, men det går segt. Lite mer än 2 veckor för första boken (Vägen till Jerusalem) och just nu håller jag som bäst på med den andra (Tempelriddaren). Men jag har som mål att läsa dem alla, vilket är 2 st till. Hoppas att de inte ska kännas lika sega som den första. Förhoppningsvis kommer det gå undan av bara farten.


Sen har jag sett på lite film i helgen, Sherlock Holms och Under Toscanas sol. Filmer som jag äger men inte sett på ett tag. Det var riktigt trevligt och intressanta. Får se om det blir någon mer film idag? Annars finns det säkert andra saker som man kan göra.


Annars hade jag tänk ta och skriva lite grann i boken, men jag känner ingen insperation alls. Kanske ska jag ta och börja läsa om den från början och se om det ger något? Annars kan jag ju dela upp den i olika avsnitt, och skriva på stycket som jag för stunden har klar för mig.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards