I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Marie - 10 januari 2012 21:54

Jag sitter och håller på att uppdaterar min önskelista - vad ska man önska sig?

Det finns inte mycket på min lista som jag inte fick till julklapp, och det finns inte mycket kvar som jag vill ha, men det är inte många dagar kvar nu. Nu finns det exakt 5 saker på lista, vara en är ny - en dvd. Det känns som att det här kommer att ta tid. Det är inte rättvist att det flesta filmer som jag vill ha, visas eller kommer snart att visas på bio. Nu ger jag nästan upp. Dock såg jag att tv-serien Bron snart släpps senare i januari och snart kommer också The good wife ut, men det är inte förens nästa månad. Får se hur det blir, men det kommer nog att bli lite pengar i present i alla fall. Och jag har lite funderingar på vad jag skulle vilja ha om jag nu inte får en kamera.  


Annars så skulle jag vilja ha en presentkort så att jag kan handla nedladdningsbara låtar, funderar på att införskaffa mig ett sådant imorgon, då hon inte finns att få tag på i fysisk form i Sverige längre? och jag inte har någon lust att importera två album (just nu). Annars håller jag på att läsa om en bok, som jag läste och gillade i höstas. Den handlar också om Tempelriddare, men när jag inte fortsatte att läsa den serien utan gick vidare med Arn, som också har Tempelriddare i sin handling så är jag nu smått förvirrad. Alltså börjar jag om från start igen.


Jag blev inte så mycket klokare av min önskelista. Jag kommer bara på vad jag skulle vilja göra, men inte vad jag skulle vilja ha. Om det nu känns igen? Jag funderar i alla fall på att titta på ett par jeans, som jag funderar på att beställa. Sen finns det kanske nog annat också?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards