I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Marie - 17 januari 2012 22:40

Igår såg jag filmen Shaggy Dog, den var hysteriskt rolig. Skrattade under större delen av filmen. Och jag kommer defenitivt att se om den, då jag brukar göra det. Annars har jag äntligen laddat ner mitt första nerladdningsbara album, det gick lättare att ladda ner albumet än att från en cd, men även gick det fortare än när man skulle skriva in koden från presentkortet. Nu börjar det snart bli dags för att sova, får se om det blir något mer album som köps imorgon? Det gick rätt snabbt och smidigt.

Snart börjar det bli dags för att infinna några saker, jag funderar starkt på införskaffa en ny kamera, men tills dess så ska det funderas lite till, men i såna fall får det bli en ryggsäck till den också, så att den ligger stadigt kring ryggen. Snart finns det nog andra saker som man också skulle vilja ha, och en del av det ska jag nog ta en funderare kring. Och imorgon kanske man får tid och inspiration till att skriva lite, jag har haft idéer men det har ännu inte blivit av. För att de inte har flyttit på, men nu börjar det bli dags att skriva igen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards