I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Marie - 7 oktober 2012 23:02

Sitter och kopplar av en stund, hostattackerna gör att man nästan tappar andan - känns det som i alla fall. Sitter i alla fall här och funderar lite, dammat och sorterat in tvätt, men man blir rätt trött i kroppen av alla kraftiga hostanfall. Men när jag har orkat, så har jag sett avsnitt av SATC och läst en del ur Två soldater - som jag började med igår. Hoppas komma in i boken rätt fort, har gillat alla deras tidigare böcker för att det känns som man finns där, bara en sida bort. Man får läsa om deras vardag, hur de smugglar knark till hur det försöker få ett tag över huvudet. De är både spännade, men ger en hemsk samhällsskildring. Men ändå så vill man fortsätta läsa...

Sitter och väntar på att CSI NY ska börja. Jag lyssnar lite på musik, och fundera lite grann. Tror att jag ska ta och börja med en ny hobby, men ännu har jag bara funderat högt men jag har ändå inte vågat men jag hade tänkt testa snart, men inte just nu. Först måste jag ha insperation, nya idéer och veta vad jag ska göra och vill göra.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards