I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av Marie - 29 oktober 2012 23:59

 

bilder lånade från ikea


För några dagar sedan kom jag på att det fanns så mycket olika mönster av löv och blommor i deras katalog. Jag fick i alla fall höstkänsla när jag såg de här sakerna ihop.


Ikea stockholm fåtölj 2495:-, Ikea stockholm fat 299:-, Ikea stockholm Blad kudde 149:-, Ikea stockholm golvlampa 1295:-, Ikea Ps Maskros taklampa 799:-

Av Marie - 29 oktober 2012 23:28

Hade som mål att ladda upp mina bilder idag till framkallning, men dagen har rullat på och jag har fortfarande bilder som ska väljas ut. Så det blev inte riktigt som jag tänkt mig, tog en promenad i det iskalla regninga vädret och sedan tog det tid att bli varm igen. Får ta tag i det innan jag går och lägger mig hade jag tänkt, då det jag tänk göra imorgon blev inställt pga vädret. Annars hade jag även tänkt ta och läsa lite grann ur Två soldater, jag har snart bara 150 sidor kvar i boken.


 

Här var det i alla fall varmt och skönt, att det är mindre än 2 veckor sedan gör att man huttrar lite extra en sådan här dag.

 

Har även packat upp en del idag, men jag borde vara klar med det imorgon. Ibland blir det för tråkigt att städa, då kan man dra igång nya projekt. Tex har jag börjat sortera hela boksamlingen på ett hundratal böcker i bokstavsordning, som det en gång var innan alla började trycka in nya böcker huller om buller. Så man nu kan spendera en halv dag utan att ha hittat boken, utan istället en annan man inte visste fanns! Men det har blivit ett lite stort projekt, så det hade jag tänkt dela upp i mindre sektioner, men snart ska jag börja sortera in från A till C hade jag tänkt. Jag har redan sorterat in böcker mellan O till Ö. Får se när det blir klart?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards