I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 1 november 2012

Av Marie - 1 november 2012 23:31

Idag har jag läst nästan 50 sidor ur Två soldater, tagit en promenad fast det blåste lite väl kallt på en sträcka och så spelat lite Sherlock holms. Men jag är irreterad på min mus som hela tiden förlorar kontakten med datorn, nu tror jag att jag vet felet, men det betyder också att jag måste leta upp och inhandla en ny mus då det tydligen är glapp i usb kontakten *suck*. Som om det inte vore nog med att vänta på att den nya oprativsystemet kommer... ja jag tänkte ta och uppdatera datorn lite, nästa månad är den 3 år. Får se om jag tycker att det kommer att bli rörigt en tid, då kan jag alltid skylla det på oprativsystemet. Nu sitter jag och kollar på Scandal, och funderar lite över vad mer jag skulle vilja beställa, men jag tror att jag har bestämt mig nu i alla fall. Tror att jag ska träna en stund imorgon.

Av Marie - 1 november 2012 19:40

Jag har tagit och plockat undan lite saker idag, som bordsfläkten som behövdes i somras/sensomras. Men nu med höststormarna utanför så är det tillräckligt svalt härinne. Så det är på tiden att jag städar undan saker, jag har plockat med lite andra saker som jag också irreterade mig på, så är jag ett steg närmare att börja juldekorera. Men en del ska ännu göras innan dess, tidigast runt första advent (25 nov) innan man börjar skifta om till julsakerna. Annars finns det andra saker som alltid kan förbrättras, men det tänker jag inte ägna mig åt idag.

Av Marie - 1 november 2012 18:42

Bsb släpper en ny julsingel lagom till jul, i vår firar de 20 års jubilerium och deras första julsång Christmas time har över 14 år på nacken. Den 6 november släpps den nya singeln, It's christmas time again på iTunes.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards