I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 21 november 2012

Av Marie - 21 november 2012 23:30

Just nu när mörkret faller så kliar det i fingrarna att sätta igång och julpynta. Men nu har jag kommit på en bild hur jag skulle vilja att det ska se ut, men då känns det som att det finns något som fattas. Annars är det bara en ursäkt till att jag så hemst gärna skulle vilja ta en sväng förbi IKEA? Jag hoppas att jag får till något som jag blir nöjd med. Både i rummet men även i fönstret, men innan dess hade bland annat tänkt ta och läsa lite till. Sen får vi se hur resten av veckan bli? Jag ska i alla fall försöka komma ut och fotografera mer höstbilder, och framförallt novemberbilder. Jag har sett en möjligen okej bild när jag har varit redo att springa till bussen, det är några sommarblommor som har visstnat så fint när frosten kom.

Av Marie - 21 november 2012 22:47

Tog och började läsa Sherlock Holmes som är en av böckerna som jag lånade hem i fredags, jag har snart läst ut den, får nog ta och börja läsa deckaren som jag är den andra som jag också fick med mig hem. Annars har jag kollat på lite olika webbtv som jag följer, och det tar lite tid då man helst vill se allt på samtidigt. Men annars har jag börjat med julstädningen, men just nu betyder det att plocka undan, ställa allt på rätt plats och slänga. Det syns att man har börjat, men samtidigt känns det som att det aldrig tar slut, att man aldrig blir riktigt helt klart. Men man skulle kunna önska att man kunde hålla det, och att det inte ska bli som förut, för då går det fortare att städa. Annars har jag under tiden även promenerat och motioncyklat, fast mest gillar jag att gå på löparbandet på gymmet då man både motionerar och sträcker ut benen samtidigt. Jag får lätt mjölksyra när jag sitter eller står och jobbar med benen. Så det ska bli skönt att få komma tillbaka och få göra det jag vill göra.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards