I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Marie - 15 november 2012 23:12

Jag har nästan läst ut Kackerlackorna, och hade tänkt börja på den tredje boken innan jag ska sova. Måste bara komma ihåg att sätta iPoden på laddning, så att det finns musik att lyssna till imorgon när jag ska till gymmet. Men det finns fortfarande ett par saker som måste göras. Idag har jag spelat lite Sims 3 årstiden, som kom igår men släpptes idag. Det är lite likt Sims 2 årstiden fast det har lagt till lite mer grejer, annars är jag sugen på den nya Simcity men den kommer inte förens i mars - så den kan jag inte önska mig i julklapp. Men jag tog en promenad i det sköna vädret, tyckte det var lite synd att jag inte fått möjlighet till att testa vinterfotografering. Funderar på att framkalla några bilder som jag tydligen missade när jag mött inloggning. Men då vill jag även ha lite frostiga motiv också. Det skulle kunna bli snygga motiv.

Av Marie - 15 november 2012 22:47

Det är snart jul - 39 dagar kvar och det börjar bli dags att tänka ut vad man själv önskar sig men också vad man ska ge bort. Just nu finns det två saker på min lista, en bok och ett par sköna tofflor. Men det står det på min lista varannat år. Så vad önskar jag specifikt för i år? Det är det som jag sitter och funderar på, det måste finns något mer som man skulle vilja ha...

Av Marie - 15 november 2012 22:12

Jag har tidigare nämt att Backstreet Boys släppte sin senaste singel som även är en julsingel. Nu har video på låten kommit, och det är verkligen jul överallt om man kollar in den.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards